illusioner

Påminnelse
Allt som sker runt mig sitter i mitt huvud. Ögonen jag tittar med och hjärtat jag tänker med. Jag är människa. Jag är programmerad för överlevnad. 
Jag är inte de jag tänker eller känner. Rädslor, erfarenheter, upplevelser och instinkter spelar in. Jag får vara den jag har lust med var dag.
Jag kan stanna upp och tänka till innan jag agerar och jag kan agera på vad jag känner och tänker utan att tänka efter så mycket. Våga utforska genom att våga och inte hindrar av mina egna hjärnspöken. Alla har sina problem.
Jag kan möta andra genom att agera för att få andra att må bra! 
Det är en fin styrka och tar bort hyperfocuset på mig själv.
Stort kram till mig själv för all välmening, för mina goda intentioner, för allt kunskap jag tar till mig och mest av allt för jag gör de jag orkar för att ta mig fram. Det duger! Jag duger! De duger! Jag är väldigt bra! Jag är snäll! Jag möter mina svårigheter. Jag behöver vara snäll mot mig själv. Lyfta mig positivt. Kämpa för att inte hamna i de värsta känslofällorna. Göra sånt jag mår bra av! Jag älskar dig Caroline! Glöm inte att ingen är fan perfekt. Ingen är de ihäller eller ska vara de. Va människa med skavanker,brister och fel. Och älska de du är! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback