klump i magen -Varför?

Känns just nu som att jag bara når dåligt och jag kopplar de till min självkänsla av någon anledning. 
Jag har dålig energi och känner att de är oerhört påfrestande med de jobb jag har när man inte har bra dagar. Många jobb kan man utföra trots dåliga dagar men inte som förskollärare. De krävs 100% av en själv känns de som. Att ge av sig själv till andra när man inte orkar och vill är svårt. 
Detta i kombination till en energisprudlande grupp som inte alls hade fokus och var förmågan att förhålla sig till strukturen för att skapa en trivsam miljö för alla. Jag spädde mest på de med min negativitet och stressfyllda energi.
Hemma med barnen utsattes jag igen för olika prövningar dels för dom själva va trötta, jag att behövde skönt sig själva och att jag va trött och upptagen med disk och mat. De hitta på många bus efter vart annars som gjorde att bägaren rann över och jag blev jätte ledsen. 
Dagen sitter kvar i magen och axlarna och kroppen.
Jag känner mig sämst dessutom.
Andas
Bara andas
Dagar som detta kommer och går. De försvinner igen. Allt jag behöver göra är andas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback