Rädslor

Att låta som en ältande tjatande kärrig

Våga filtrera bort
Säg inte allt
Vågar stanna upp och välj de viktigaste i de som ska sägas 

Att inte visa att jag bryr mig

Självupptagen med min egna hälsa 
Mindre ork att bry mig om andra
Rädd att förlora mina vänner och hur deras syn är på mig 
Även mina närmsta

Vet ändå att när jag pratat med många om hur jag känner säger de att de känner samma sak.

Lugna trygga 

Jag behöver vila mig och ta hand om mig och mina små
Jag behöver lyfta mina positiva sidor
Jag vågar se kritiskt på mig själv och rikta uppmärksamhet åt de som ska utvecklas. De är en positiv egenskap med mig.
Jag vågar säga vad jag tycker och känner.
Jag är ödmjuk. Jag är kärleksfull. Jag ser andra!
Jag fixar och dona mkt för andras skull. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback