Matt igen

Denna veckan kom ett tryck i fontanellen och överkänslighet mot ljud och intryck som ett brev på posten. Jag är hemma från jobb efter att varit på jobb två dagar trots detta tillstånd. De blir övermäktigt i en barngrupp men högt tryck. Nu är jag livrädd att jag fallit i gropen igen. Men har inte märkt så stärka signaler. NU när jag reflekterar kan jag absolut säga att jag varit överambitioös och haft högra krav fast jag vet att jag inte ska de. Nu kan jag ångra att jag gett.så mycket av mig själv så att jag bli så här. Men saken är den att de har inte kännts belastade i den grad att jag känns mig tvingad eller så. Utan det har varit en svårt och utmanande men givande resa för resultatet har varit så fint att se. Men nu blir jag arg på mig själv för jag slutar klara av min vardag när mitt huvud blir så trött. Jag orkar bara små saker sen måste jag ta paus. Fan. Jag hoppas bara detta är några varnande dagar och att jag kan choklad lite och ta hand om mig och att de inte får stora konsekvenser framåt nu. Nojig som fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback