reflektion

Saker som jag tänkter på som stressar
  • Sälja gåstolen
  • För undan i förrådet 
  • få undan tvätten 
  • Städa och göra rent
  • Gå igenom och betala räkningar
  • Kontakta en jurist för att skriva ordning viktiga papper
  • Vara med varsam med pengarna denna månaden
  • Att vi inte har tillräckligt med sommarkläder till barnen
  • Att jag själv behöver mer sommarkläder
  • Att Ebbe och Alve behöver sandaler
  • Oro över att jag är stressad och att jag har mycket ångest
  • Funderar om det är p pillerna eller min omgivning eller är min förmåga att hantera vardagen
  • Jag tänker att vardagen är okomplicerad att jag borde klara av de bättre
  • Att vi ska se över vad du har hemma och vad du kan laga för god mat denna månaden
  •  att vi måste göra rent bilen invändigt och utvändigt och göra rent vagnen och köpa dyna till Alve
  • Ur att jag har mycket ska komma ihåg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback