Ångest av ångest

Ska sova oxh ångesten kommer.
Känns som jag gör något fel som gör att jag får ångest. Lever jag fel, varför ser jag inte allt ljus i livet. Jag kan se de annars och är ju så tacksam. Atr jag ibland får ångest och att de påverkar mitt sätt att se på mitt liv gör att jag känner mig bipolär. Vad är det för fel på mig! Jag känner mig så ensam i de känslorna. Känns onormalt och som en sjukdom. De blor en ons spiral av tankar som kag bara går djupare och djupare ner i. De gör mig ännu mer ångestfyllt och ledsen! Vad är min rädslor? Att jag är sjuk i någon psykisk sjukdom. Att jag skriker och beter mig olämpligt som mamma. Att andra kanske också skulle tycka jag är en dålig mamma. Mina barn är de viktigaste som finns och vill vara den bästa mamman i världen! Men ibland suger vardagen mustwn i mig. Jag orkar inte allt jag vill orka. Jag orkar inte räcka till för alla ibland 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback