Ork och oro

I natt sov jag dåligt med Alve brevid mig mest hela natten. Några tung timmar igår em satte avtryck i kroppen. Vaknade med spänningar och huvudvärk. En Treo och huvudvärken släppte. Dagens känns lång och dyster. Klockan är bara 13. Lunchen hos Lina orka jag inte med och att vara hemma ensam orkeslös men rastlös ger mig lite ont i magen. Känns som ångesten sitter i magen och bröstet på mig. De är lätt att rota fram problem som finns runt mig. Sak på sak. Precis som att de är därför jag inte mår bra inuti. Fast problemen är små och som jag annars egentligen inte skulle se som problem. Känner mig nere. Ångest. Skulle jag bli utsatt för press nu skulle ångesten ta sig ut i tråkigt agerande utåt. Ilska och negativitet. Jag vill egentligen vara själv nu. Helt och hållet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback