Ont i magen

Självkänslan-fritt fall!
Minsta snedsteg och jag sänker mig till botten! Blev lite fel när jag kom hem på alla hjärtansdag och Viktor ordnat fint vin och min bästa choklad! Jag reagera positivt och blev glad för chokladen! Så fråga ja men köpte du vinet idag!?De behövde du ju inte! Vi har väl massa vin! Mamma var med och sa till mig på ett lättsamt sätt att ja är otacksam som säger så! Och de blir som en kniv i hjärtat på mig! Bara jag tänker på att de va så jag reagerade på de fina Viktor ordnat till mig blir jag ledsen!! Jag skämt så! Känner mig så fruktansvärt fel och de smittar av sig på andra saker. Min roll som mamma känns nu efter de inte heller bra och jag tänker att jag inte förtjänar så fina barn som jag har och så fin sambo! Att de bara står ut med mig! Och så vidare! Det sitter kvar i bröstet och jag har svårt att komma över de. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback