Mina svagheter

Allt eller inget
När energin och motivationen finns är det 200% all in. Blir manisk, svårt att stoppa. Kan inte tänka på annat. 

Kör ofta igång så hårt att jag kör slut på mig. Orkar inte avsluta. Blev för rörigt att avsluta,vet inte vart jag ska börja. 

Är av eller på med allt ifrån sysslor, aktiviteter,intressen eller vänner. 
Det gör mig oberäkning. 

Är inpulvis
Det är bara och köra
Handlar först tänker efter
Det leder till onödiga kostnader, dåliga beslut och ångest

Har svårt att hålla fokus på vad jag ska göra. 
Jag ser startlinjen och målet men vägen där emellan är rörig och jag distraheras hela tiden.

Svårt att kommunicera i sällskap med fler än en person. Hänger då inte med i samtal.

Är känslig för ljud och intryck. Det stressar mig och tar fokus ifrån det jag ska göra. Men jag anstränger mig så att bibehålla fokusen på vad jag gör men distraherad av min omgivning. De gör mig stressad och irriterad. 

Lättväckt eller totaldäckad 
Börjat använda öronproppar

Glömmer saker fast jag skrivit upp de på massa ställen
Glömmer kolla min kom ihåglista
Upplevs förvirrad och snurrig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback