Korten på bordet

Jag har fått nya och stärkare perspektiv efter dagens samtal. 
Jag måste låta mig göra fel och säga fel. Jag är i en process ifrån beteende jag inte vill ha. Man förändras inte över en natt.
En anledning till min prestige är kanske för jag är rädd att mina barn ska dömma mig så som jag dömmer mina föräldrar efter mina svåra upplevelser. Idag gjorde jag min läxa och lyssna på compassionappen, omförlåtelse. De va riktigt svårt att ta till mig. Min kropp och psyke fick nästan panik och ville stänga av. Men jag sa -stopp! Våga lyssna! De var riktigt jobbigt men efteråt känner jag ändå att jag förstår mig själv mer. Varför jag är som jag är. Jag måste ha tålamod i min process att läka och utvecklas. Jag borde också öva mer på att förlåta de förflutna för att ge mer utrymme för positivt i framtiden♡ 


Ps Så tacksam för Marias hjälp! Så jävla tacksam över den absolut finaste familjen man ja ha! En helt underbart tålmodig sambo och två helt underbara barn!Jag älskar er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback