Yr och trött

Vid middagstid kände jag mig yr och lite lätt illamående. De kittlar ibland i benen och drar i kroppen. Det blir som ett sug.
Jag känner att yrseln kommer och går under dagen. Och nu när jag ätit känner jag mig super trött och snurrig.
Jag känner annars mig mycket bättre än igår. Och jag är på bättre humör. Mina tankar om Viktor har också känts annorlunda idag. Jag är mer sugen på att arbeta för att få det att funka. Jag vill vara med honom och förstår att jag inte gör det så lätt för honom.
Mina känslor för jobb växer också. Jag har varit där idag och skrivit på papper. Dem är suuuper goa! Och min magkänsla säger mig att detta kommer bli bra. Dem är så öppna och goa. Allt löser sig. Men jag måste lägga i en växel till med pluggandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback