Sovit gott!

Idag är jag riktigt nöjd! Jag har sovit gott hela natten! Jag vakna med gott humör! Jag är inte lika tung i kroppen som jag brukar. Det mesta brukar vara extremt ansträngande! Jag plockade lite i lägenheten igår, palla laga mat... idag orkar jag gå upp från sängen och jag har energi att äta något nyttigt till frukost. Jag är dessutom taggad att sätta fart med plugget. Jag hoppas piggheten håller i sig! Jag känner inte mig lite nedstämd... och när jag tänker på mamma o pappa tänker jag, äh jag pallar inte bry mig!! Men när jag normalt är nedstämd gör det ont. Man blir lixom extra känslig för sånna saker då. Men de känns lättare nu. Ska iväg till psykologen sen, de ska bli intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback