WIIHOOOOO SÄGER JAG!

rapporten är typ klar.. ska skriva referenslista och sånt smått sen ska den in! Puust säger jag bara! Nu är det ny termin snart och nya moment! Är bara en sak som slår mig nu.. och det är att vi har praktik när vi ska åka till österrike. Det är verkligen så jäävla typiskt att det är just precis då! Jag får de om det går att lösa så jag kan kompensera fem dagar när jag kommer hem annars är det bara att försöka avboka, vilken ändå kommer kosta mig pengar. Suuug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Annars.. någon som vill följa med istället för mig? :((((( Tur jag har mammi och pappi som stöttar mig! Känns skönt att höra av något att de säkert löser sig. Får verkligen hoppas de. Får trösta med Timbuktu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback