Underbart att sova länge!

Skönt att sova länge!!! Somna sent igår.. Va hos Ellinor och åt Tacos med några goingar ifrån högstadiet! Super mys!!!!!!!
Inatt drömmde jag en helt sjuk dröm.. läskig va den.. Olivia, elin, emma, emilia och jag va på väg hem till "mig" hos mina föräldrar.. Så går vi förbi en ner knarkad äldre kvinna som har en liten liten ponny... Sen när vi är precis utanför attakerar hon mig och tjejerna försvinner. Hon börjar kittla mig till panik och jag försöker skrika men de går inte. Sen efter ett tag boxar jag ner henne och springer in skit sur att mina föräldrar inte märkte något. Sen går jag in på toan och när jag kommer ut så frågar min bror Mathias som svavelsyran va borta ifrån golvet.. Jag bara VA!!!?? Va där svavelsyra på golvet, och sen börja mina tår blöda så jag får åka till akuten och då plötsligt är jag en man i stället som fått svavelsyra på näsan inte fötterna... Jag vaknade tack och lov efter de.. Konstigt hur drömmer skapas.. vet att jag kollade på ett tvprogram igår som handlade om före detta missbrukare.. kanske kan ha lite med de att göra.
Nu ska jag ner till stan och få lite ansiktsbehandlig på LenHud. Underbart ställe med trevlig personal! Bra priser också till skillnad ifrån Elekta som är skit dyra. http://www.lenhud.se/
Senare ska jag övningsköra med mamma och pappa med hans stora pickup... hehe. får väl se hur de går. Går det bra ska jag och Viktor på middag ikväll hos hans föräldrar och äta lite god mat:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback