SOVASOVASOVA

Jag är så jäkla trött hela tiden! Trodde först jag höll på att bli sjuk eftersom jag sov 12 timmar i sträck hela veckan... Har ju haft "ledigt" ifrån skolan sen mitten av december och bara haft arbete hemma. Det har faktiskt inte gått så bra.. Jag har knappt fått gjort något alls och bara slappar, jag menar verkligen slappar! Ni vet när man går upp tolv.. käkar frukost slänger sig på soffan och sätter på film efter film.. Skönt men efter att ha gjort de i två veckor är de jävligt tråkigt.. och jag orkar inte plugga, jag kan bara inte titta på arbetet.. det är inget svårt men orkar bara inte.. sen orkar jag inte ta mig i kragen och hitta på något eftersom jag vet att jag borde plugga.. Ber om ursäkt till alla mina vänner och familj för att jag är sämst i sverige på att umgås...Hade varit skönt om man kunde beställa hem lite energi så det kommer direkt till brevlådan och gör så man bara får lite motivation och glädje.. suck!! Bra början på de nya året.. börjar segt och tradigt.. får lite dåliga vibbar av att starta året så.. alla andra startar året med energi och köper ett årskort på gymmet som de sedan efter en månad har glömt bort och sen segar ner sig.. kanske det är tvärt om för mig.. jag börjar segt och sen på energi.. hoppas hoppas.. God fortsättning till er alla!snygg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback