Pust

Fortfarande hårt plugg när man väljer att sega under julen... jobbigt nu när man bara vill ha de klart!!! Börjat få stora problem med att sova.. tänker på allt jag ska och vill göra.. sen räcker inte pengarna till allt man vill. Men sånt är livet! Ändå värt att lägga pengar på att åka till london och få ny energi. Ska bara lova mig själv att inte handla mer än vad jag får. Dock är det inte så roligt att åka till London och shoppa med Mikaela när man inte får köpa för mer än 1000 kr:( Någon som vill skänka mig pengar?
Japp, så idag är det plugg. Och snart kommer Timon. I pauserna ska jag göra något vettigt i lägenheten och mysa med vovven min, har städat fläkten nu, kanske tvätta golvet sen? Ska försöka inte sitta på facebook.. ;s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback