Puh!

Idag har jag fått gjort en hel del av mitt skolarbete och om jag kör lika hårt imorgon så är jag snart klar! Jag måste bli klar för jag får fnatt på all press jag har nu. Har en riktig svaka nu när allt är jobbigt. Jag har känt länga att jag bara lägger energi på skolan och visst har det gett resultat, bästa resultat. Det har känns underbart att ha fått de bästa betygen eftersom jag aldrig varit upplevt att jag varit så duktig i skolan. Nu i längden känner jag att jag bara inte orkar lägga så mycket kraft på skolan, det kostar för mycket. Det har kostat mig vänner... jag är säääämst på att hålla kvar kontakt med vänner eftersom jag aldrig har tid att umgås eller tar mig tid att ringa.. jag är ledsen för de och det har verkligen inte varit något personligt... Allt känns rörigt..och eftersom jag inte har avslutat arbeten riktigt än känner jag press för det samtidigt som jag känner att jag måste få koll på det nya nu. Jag har fått jobbiga sömnproblem och kan inte sova om nätterna och när jag väl somnar vaknar jag jämnt.och jag måste träna, gå ner i vikt och få lite välmående.. Sen vill jag verkligen så ordning i lägenheten.. har massa som aldrig blir av.. Nej pyyh! NU är det full rulle att jobba upp sig och få ordning på allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback