Pluggeliplugg!

Stackars lilla jag! Studentlivet är verkligen inte lätt! Det ända positiva är att det är många dagar man är hemma och pluggar vilket är skönt eftersom jag slipper pendla så jävla långt. Håller på med min rapport nu. Pluggar ju till förskollärare tredje terminen. Börjar min fjärde nu. Ska göra en rapport om min praktik och redogöra för mitt arbete med matematik. Inte lätt. Det svåra är nästan upplägget och att få ett välstruturerat arbete med bra meningsuppbyggnad tycker jag. Ska lämna in den imorgon.. men tror inte det kommer hända.. jo kanske imorgon kväll! Ska redovisa imorgon om Dokumentation och barns lärsituationer. Så har en hel del nu på en dag! Ändå sitter man och kollar facebook, aftonbladet och billiga resor till Kroatien! Ajjabajja! Funderar på att åka dit i sommar med några vänner om pengarna räcker. Man är ju inte så rik som student. Tagit ifrån www.kroatienresa.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback