GÖTET!

Haft en underbar helg med underbara vänner i Göteborg! Vi åkte tidigt lördag morgon och för grabbarna blev det macka med ÖL!? Ajja, dom njöt och var glada! När vi anländer i Göteborg på centralstationen dyker frågan upp, vart är hotellet? Viktor, min kära sambo tror sig veta vart det är och börjar gå. Jag som varit med han i göteborg vet att han är ganska yr när det gäller geografi så jag tar fram mobilen  och söker efter hotellet på googelmaps och ser att vi ska gå åt andra håller än vart vi är på väg.  Viktor envisas dock fortfarande om att han har rätt. Vi går i 20 min och hamnar långt borta på Avenyn och kommer till ett annat Scandic hotell.. ... Efter att ha släpat på väskor och skit i 20 min åt fel hål tar vi taxi till rätt hotell som ligger precis vid stationen. Jävla turister......... Kommer aldrig mer lite på Viktors lokalsinne. Sen shoppa vi, bubbla jacuzzi, drack och åt gott på kvällen på Hardrock Café. Underbar kväll! Dagen efter drog vi till lisseberg och roade oss. På tåget hem var vi så trötta och flummiga att alla på vagnen måste fått spader. Kan säga att vi sov riktigt gott!!!
Idag har jag varit duktig och tränat! De va riktigt skönt! Och städat också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback