Duktiga jag!

Jag har faktiskt varit duktig hela veckan! Tränat var dag! Måååste hålla i detta nu!  Just nu håller jag på att tvätta, buhu:( Hade tvätttid kl 12 och just då kom jag på att jag glömt köpa tvättmedel. Det innebar att jagf fick rensa min sparbössa och springa till affären och köpa lite.. Alla kolla konstigt på mig när jag tog fram mynten hahah! Känner mig så jävla fattiiig! Hatar att vara en fattig student:( Måste ju beställa böcker nu också.. och har inga pengar alls till den 25 ;/ Och jag börjar den 29.. trorn ni jag hinner.. tveksamt va!? Ajja.. de löser nog sig;/

Kommentarer
Postat av: Denise

Men om du beställer via nätet kan du väl välja att få en faktura som du inte behöver betala förrän om 30 dagar? På de flesta ställen kan man göra så i alla fall, sjukt bra att kunna handla för framtida pengar ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback