Tja korvar

Jag fick sova i matten säng inatt pga att en gadderob jg köpte herromdagen inte fick plats. Den va för lång.
Så jävla segt.
Jag gissar på att jag inte kan lämna tillbaka den på ikea igen iheller.
 Den är riktigt snygg. Om någon är intresserad av den så lägger jag ett bud på 2900 spänn. Jag lägger in en bild senare. Den fick inte plats på mitt rum eftersom dom har laggt in innertak i vårt hus. Det måste bara 2.37 m för att den ska få plats. Och det va 2.36. -.-
Dom flesta har 2.50 m mellan tak och golv.

Idag gick jag upp mycket tidigare än vad ja brukar. Jag vakna säkert 4 gånger inatt. inget skojj.
Matte och patrik skulle spela fotboll med några vuxna mot småttingar. Dom vuxn vann med 11-10.

Vi ska ha gäster snart så håller på att fixa lite här hemma"suck".
JAG E VRÅLHUNGRIG. har inte ätit något på hela dan.

Ha de gott


Kommentarer
Postat av: denise

neeej, fick den inte plats? fyfan vad sugigt >.<


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback