Skolfotto idag

Idag har det varigt skol fotto., Måste ju bara göra vågen, för de är ju så jävla kul. Alla tjejer i klassen satt och sminka sig på toan och hade FÖN, PLATTTÅNG OCH 20 KILO SMINK.Hmm.. wierd.
Dom kan inte ha mycket till självförtroende inte.

Först fottades elevrådet. Då jag blev framkallad att sitta med de lilla elevrådet för dom under årskurs 6 som 
- PLUTTEN!, Kom här. Ställ dig här.
Erhm, ja mycket kul va. Jag e kanske kort med inte så kort. Det va rätt lkul när han sa det dom två första gångerna, men sen börja ja ta lite illa upp. Ajja. där stod jag och såg snäll ut bland dom små^^,
Efter det va de ju min klass. Det va inte alls varmt att stå där och trängas. Usch!
Knäpptyst va det. Sen ryter min lärare ut - KAMELSKIIIT!!. Och gissa om jag börja asgarva, då börja alla andra oxå, men jag kunde ju inte sluta. Kommer se helt knasig ut på kortet, men vad gör de, haha.

Efter vi slutat satt jag klar utanför skolan och snacka med Patrik och Tjoffe som hade tat sig till skolan. Bästämde att vi skulle va sen.. får se om jkag kan fåtag på min kära bror och se om han kommer hem snart. Hart tine fått tag på ahn på mobilen"suck". Måste gå ut med hunden, sen måsate något vara hemma hos den lilla skiten^_^,.

Imorgon ska vi ha engelstest. HJÄLP. Har ju glömmt böckerna och papper i skolan, så har lite halvsvårt att träna på de pappert som vi fick. Menmen, de löser sig.
Hajhaj ^^ "vink"  =*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback