Praktik

Sen vecka 42 har jag varit på praktik.
Hela vecka 42 va jag på FÄRGTEMA. De va jätte kul faktist. De va rätt lugnt där, man packa upp lite färgburkar, ringde kunder, hjälpte till med de mesta, sen gick man och tog en kopp kaffe.
Denna veckan, vecka 43 så är jag på Robert´s coffee, as jobbigt. stressigt och stökigt! Kommer dit vid 8 tiden, ställer mig och hjälpter till i köket, bakar, gör pasta, brer macko och andra saker. Ett café är inte så kul som jag trodde.

Bortsett från praon har veckan vatt si sådär. Haft mycket och tänka på. Dessutom är jag sjukt stressad för tillfellet. Tror inte de bror på praon. Haft varit de aslänge nu. "pust"

Denise är på rätt väg. Hon har haft de jävligt tufft, men stark och klarar sig ut skiten med lite pussar och kramar från vänner och familj. Kommer alltid vara där för henne, hon är de bästa i min liv, hade inte klarat mig utan henne.<3

Sitter här och spelar lite gitarr....
ajja nu e de mat. Byeb bye-.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback