Callo in comeback ;)

Hej igen! De var ett tag sen man va inne och skrev nu.
Det har hänt en del på 1 månad. Mikaela har varigt på semester och hon har kommit hem igen.
Jag har blivit blond igen och jag har fått lugg, haha.

Idag har jag varigt med Matte:)
Vi har tittat på film. Jag kommer inte ihåg vad dom hette, men de va någon knäpp skräckfilm.
Kom till han vid tre tiden och så kom vi hem till han och hans värma rum. Harregud, haha, minst 35 grader.
Sen så nörna vi oss vid datan och kolla på I'm only a eskimo gay, Hahahaha. Så sjukt roligt.
Det är en kille som mimar till en låt. 
http://www.youtube.com/watch?v=oY2fbkL_tpA&mode=related&search=
Imorgon är de jobb, och mer jobb blir de:( Fy!
Kommer inte träffa Matte på länge känns de som"böla". 
Ih, tycker om han<3

Sen är de dags för Mikka dags på måndag eller tisdag, eller hur de blir.
Iih, va skojjit^__^

Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback