4,5 augusti.

Idag har vi inte gjort så mycket. Vakna oc gjorde ve oss, vi skulle till väla och shoppa.
Men efter som det blev problem på ägen missa vi bussen som inte går så ofta på heljer, så vi sket idet.
Skalat rabarber och sånt, sen åkte hon hem vid 4.

Snart ska vi ha gäster från belgen som jag inte har sätt sen jag va 1 år. Haha.
Jag kommer nog känna igen dom. Men men, de ska bli kul: Så ska vi äta lite mat och äta min rabarberpaj =D

Imorgon ska jag träffa mitt hjärtegull^^, Men först måste ja SHOPPA. Måsta ha en tröja jag hitta på Lindex och måste ha en maskara, och så en bikini, och en kioj, och ett linne, ahha. Ojoj.

Ajja, tjohej på er gott folk;D PUSSPUSS


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

den 4
Igår sov mikaela här:) Så mysigt va hade.
Vi skulle hyra film och så skulle jag hämta ut min lön.
I RENGNKLÄDER ÅKER VI IGENOM HBG. Haha. Vi såg hämskt roliga ut^^,
Senare på kvällen såg vi på två filmer. Isprincessan och .. hmm, ja, vad den nu hetta^^, D   om va as mysigt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback