1 Augusti

Idag  vakna jag klockan elva av mig själv för första gången.
Stack och duscha och blev fräch.
Senare runt två tiden stack jag, Matte och Skantz och bada. Det va skit stora vågor.
Sen böla vi för de va lite kallt. Jag tyckte de va ovanligt varmt iofs, haha, men men.
Efter ett dopp så skulle vi upp och torka och bli varma sen köra till bergerking och käka lite. Det blev inte så mycket mer än pommes för vi hade dock inte mycket pengar, haha.
Efter det stack jag hem och duscha och så.
Ska snart käka kinamat som pappa är och hämtar nu. Så ska vi sitta och mysa på altanen.
Kanske ska sticka ner till skantz och matte sen, men först skulle dom på träning klockan sju / åtta.


Puss heeeeej!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------







31 Juli

Haft tråkit hela dagen. På kvällen stack jag till Mikaela och softa där. Bara latade, sen stack vi och sola lite.
Och jag och Miikkan har ett deal. Vi får inte äta godis, kakor eller chips eller glass. Om vi gör de måste vi ge den andra 50 spänn. Hahaha;D
Och vi skaut och gå miinst en gång i veckan!

Så underbart bra va=d HelsoCallo och helsoMiikkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback