Ångest

Ångest över att världens ska drabbad av katastrofer. 
Men jag kan inte påverka de stora problemen mer än att göra vad jag kan, rösta med de i åtanke och stötta föreningar som arbetar med de här frågorna. De stora problemen industrin i vårt och andras länder. Jag kan bara göra de jag kan varje dag.

Ångest för att någon i min närhet framför allt mina barn o viktor eller trolle. Att någon ska dö nu ellet om något år i en olycka eller sjukdom. Det påverkar mig negativt då känslorna av ångest inte låter mig glädjaa och njuta av min tillvaro utan istället ha ångest över att den när som helst kan föräldras. 
Måste påminna mig att om de nu skulle vara så då, är det ändå inget jag kan påverka. Jag kan inte göra något åt de. Jag borde leva livet som att vi alltod har varandra. För det har vi ju fram till att något isåfall skulle hända. De har inte hänt något drastiskt i min familjs uppväxt eller i viktors. De känns som att ja går och tänker att något stort skit händer alla men de händer några och de är hämskt. De händer inte alla och behöver inte hända oss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback